Doç.Dr. Pınar Başgöze
Email: | pinaran@hacettepe.edu.tr |
Telefon: | +90 312 297 87 00 / 137 |
Anabilimdalı: | Pazarlama |
Akademik İlgi Alanları: | Tüketici Davranışları, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Teknolojik Hizmet Kullanımı ve Ürün Satın Alma, Pazarlama Stratejileri, Marka Yönetimi |
Eğitim Durumu
- Lisans Başkent Üniversitesi - İşletme, 1995 - 2000
- Yüksek Lisans Hacettepe Üniversitesi - İşletme - Pazarlama, 2001 - 2004
- Doktora Hacettepe Üniversitesi - İşletme, 2005 - 2009
Makaleler
SCI, SSCI, AHCI, SCI-E, ESCI İndeksli Dergi
- ÖZER, L., BASGOZE, P. & KARAHAN, A. , 2017; "
The Association between the Perceived Value and Patient Loyalty in Public University Hospitals in Turkey ",
Total Quality Management and Business Excellence, DOI:10.1080/14783363.2015.1124723 , Cilt: 1, Sayı: 1, Sayfa: 1, [SSCI].
- Öznur Özkan Tektaş, Pınar Başgöze, 2017; "
Pre-recovery emotions and satisfaction: A moderated mediation model of service recovery and reputation in the banking sector ",
European Management Journal, Cilt: 1, Sayı: 1, Sayfa: 1-8, [SSCI].
- PINAR BASGOZE, YİLMAZ YİLDİZ & SELİN METİN CAMGOZ , 2016; "
THE EFFECT OF BRAND VALUE ANNOUNCEMENTS ON STOCK RETURNS: EMPIRICAL EVIDENCE FROM TURKEY",
Journal of Business Economics and Management , Cilt: 1, Sayı: 1, Sayfa: 1-11, [SSCI].
- TOSUN, M. U., & BASGOZE, P. , 2015; "
The Service Quality Perception in Student Affairs: A Single Institutional Experience.",
Hacettepe Unıversıty Journal of Education, Cilt: 3, Sayı: 30, Sayfa: 131-146, [SSCI].
Diğer Uluslararası İndeksli Dergi
- BASGÖZE PINAR, 2015; "
Integration of Technology Readiness (TR) in to the Technology Acceptance Model (TAM) for M-Shopping",
International Journal of Scientific Research and Innovative Technology, Cilt: 3, Sayı: 2, Sayfa: 25-36, [Other International Indexed Journal].
- ÖZER LEYLA, BASGÖZE PINAR , 2014; "
Does the Consequences of Overall Service Quality and
Transaction Specific Service Quality Differ?",
International Journal of Business and Management Review, Cilt: 1, Sayı: 2, Sayfa: 52-65, [Other International Indexed Journal].
- BASGÖZE PINAR, SAYIN HALIL CEM , 2013; "
The Effect of R&D Expenditure (Investments) on Firm Value: Case of Istanbul Stock Exchange
",
Journal of Business, Economics and Finance, Cilt: 3, Sayı: 2, Sayfa: 5-12, [Other International Indexed Journal].
- BASGÖZE PINAR, ÖZER LEYLA
, 2012; "
Effects of Brand Credibility on Technology Acceptance Model: Adaption of the Model to the Purchase Intention
",
International Journal of Humanities and Social Science, Cilt: 20, Sayı: 2, Sayfa: 292-298, [Other International Indexed Journal].
- BASGÖZE PINAR, ÖZKAN TEKTAS ÖZNUR , 2012; "
Ethical Perceptions and Green Buying Behaviour of Consumers: A Cross-National Explotary Study",
Journal of Economics and Behavioral Studies, Cilt: 8, Sayı: 4, Sayfa: 477-488, [Other International Indexed Journal].
- BASGÖZE PINAR, ÖZER LEYLA , 2012; "
Gender Effect on Brand Credibility and Purchase Relation:
Does BC Vary Among Different Brands
",
International Journal of Arts and Commerce, Cilt: 5, Sayı: 1, Sayfa: 58-69, [Other International Indexed Journal].
- KAVAK BAHTISEN, ÖZKAN TEKTAS ÖZNUR, ERYIGIT CANAN, BASGÖZE PINAR, 2010; "
Effects of Hedonic-Utilitarian Motives and Lifestyle on Attitudinal-Behavioral Loyalty
",
Bogaziçi Üniversitesi Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 24, Sayfa: 21-40, [Other International Indexed Journal].
Ulusal İndeksli Dergi
- Pınar BAŞGÖZE, Kübra İŞKORKUTAN, 2020; "
Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama",
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 4, Sayfa: 374-387, [Ulakbim].
- CananEryiğit, Pınar Başgöze, Öznur Özkan Tektaş, 2019; "
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi",
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 11, Sayı: 2, Sayfa: 291-319, [Ulakbim].
- BASGÖZE PINAR, BAYAR NALAN ASLIHAN , 2015; "
Eko Otellerden Hizmet Satın Alımında Kusaklar Arası Farklılasmalar Üzerine Bir Çalısma",
Sosyoekonomi Dergisi, Cilt: 24, Sayı: 23, Sayfa: 118-130, [Ulakbim].
- KAZANCI SERIFE, BASGÖZE PINAR, 2015; "
Sosyal Medyanın, Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Egilimi Üzerine Etkileri
",
A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi, Cilt: 2, Sayı: 70, Sayfa: 435-456, [Ulakbim].
- ÖZER LEYLA,BASGÖZE PINAR, 2005; "
Satın Alma Sürecinde Kulaktan Kulaga Iletisim
",
Hacettepe Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakülte Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 23, Sayfa: 203-224, [Ulakbim].
Diğer Dergi
- BASGÖZE PINAR,KAZANCI SERIFE, 2014; "
Ürün Yerlestirme ve Reklama Iliskin Tutumların, Satın
Alma Egilimi ve Marka Imajı Üzerine Etkileri
",
Hacettepe Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakülte Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 32, Sayfa: 29-54, [Other Journal].
Kitaplar
- Marka Yönetimi. ,
BASGÖZE PINAR; Açıkögretim, 2014, Atatürk Üniversitesi , 1. Baskı., ISBN: 111-1111-11.
- Business Ethics: Contemporary Global and Regional Issues,
BASGÖZE PINAR, ÖZER LEYLA, HAMIDLI VUGAR; Lambert Academic, 2012, Saarbrücken , 1. Baskı., ISBN: 978-3-659-106.
Kitap Bölümleri
- Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları,
Dijital Bağımlılıklar: Netlessfobi, Nomofobi ve FoMO,
Doç. Dr. Pınar Başgöze; Detay Yayıncılık, 2019, Ankara , ISBN: 978-605-254-143-2.
Kongre ve Sempozyumlar
- 2015 - BASGÖZE PINAR, BAYAR NALAN ASLIHAN ,
"Do Consumer Ethical Beliefs Influence the Responsible Tourist Behaviour for Eco Hotel Visit Intention?
",
EBEN 28th Annual Conference,İstanbul
, Tam Metin, EBEN.
- 2014 - ÖZKAN TEKTAS ÖZNUR,ERYIGIT CANAN,BASGÖZE PINAR,GÜLTEKIN BEYZA ,
"Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Kategorik Olarak Incelenmesi
",
19. Ulusal Pazarlama Kongresi,Gaziantep
, Tam Metin, Gaziantep Üniversitesi.
- 2013 - YILMAZEL SEFA EMRE, BASGÖZE PINAR,
"Tüketici Satın Alma Davranısını Olumlu ve Olumsuz Yönde Etkileyen Kisisel Satıs Elemanına Iliskin Özellikler: Sigortacılık Sektöründe Kalitatif Bir Çalısma",
1. Ulusal Sigorta ve Aktüerya Kongresi,Ankara
, Tam Metin, Başkent Üniversitesi.
- 2012 - ÖZKAN TEKTAS ÖZNUR, BASGÖZE PINAR ,
"Tüketicilerin Etik Algıları ve Çevreci Satın Alma Davranısları:
Ülkelerarası Kesifsel Bir Arastırma
",
17. Ulusal Pazarlama Kongresi,Balıkesir
, Genişletilmiş Özet, Balıkesir Üniversitesi.
- 2007 - BASGÖZE PINAR,ÖZER LEYLA ,
"Behavioral Consequences of Service Quality: Differentiation of Complaint Behavior Among Quality Dimensions
",
9th International Forum on The Sciences,Madrid
, Tam Metin, Madrid Üniversitesi.
- 2006 - BASGÖZE PINAR,
"Kulaktan Kulaga Iletisim ve Geleneksel Reklamın Müsteri Deger Algısı Üzerine Etkilerinin Incelenmesine Yönelik Kesifsel Bir Çalısma. ",
11. Ulusal Pazarlama Kongresi,İzmir
, Tam Metin, Dokuz Eylül Üniversitesi.
Düzenlediği veya Organizasyon Komitesinde Yeraldığı Konferanslar
- 2013 - 3. Alternatif Pazarlama Arastırmaları Sempozyum, Düzenleme Kurulu, Ankara.
- 2008 - EBEN Annual Conference, Düzenleme Kurulu, Antalya.
Projeler
- Hacettepe Üniversitesi Isletme Bölümü Için Etkili Tutundurma Faaliyetlerinin Planlanması ve Uygulanması,
Görev: Araştırmacı, Süresi: 1 yıl, Destekleyen Kuruluşlar: Hacettepe Bilimsel Araştırmalar Birimi, Diğer Destekler: yok,
Başlama Yılı: 2015, Bitiş Yılı: 2016, Durumu: Devam ediyor..
- Ögrenci Islerinin Altyapısını Güçlendirme Projesi,
Görev: Araştırmacı, Süresi: 3 yıl, Destekleyen Kuruluşlar: Hacettepe Bilimsel Araştırmalar Birimi, Diğer Destekler: yok,
Başlama Yılı: 2013, Bitiş Yılı: 2016, Durumu: Devam ediyor..
- 3. Alternatif Pazarlama Arastırmaları Sempozyum,
Görev: Araştırmacı, Süresi: 3 ay, Destekleyen Kuruluşlar: Hacettepe Bilimsel Araştırmalar Birimi, Diğer Destekler: yok,
Başlama Yılı: 2013, Bitiş Yılı: 2013, Durumu: Bitti..
Profesyonel İş Deneyimleri
- [2016] - [Devam Ediyor], Hacettepe Üniversitesi, Öğretim Üyesi, Tanım: Doç..
- [2016] - [Devam Ediyor], Hacettepe Üniversitesi, Seçmeli Dersler Birimi Koordinatörü.
- [2015] - [Devam Ediyor], Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Yönetim Kurulu, Tanım: Doç. Temsilcisi.
- [2010] - [2014], Hacettepe Üniversitesi, Öğretim Görevlisi, Tanım: Dr..
- [2002] - [2010], Hacettepe Üniversitesi, Araştırma Görevlisi, Tanım: Araştırma Görevlisi.
Ödüller
- 19. Ulusal Pazarlama Kongresi ikincilik ödülü, 2014, Kurum: Pazarlama ve Pazarlama Arastırmaları Dernegi, Ödül Tipi: Bildiri.