Lisans Bilkent Üniversitesi - İşletme, 2003 - 2008
Yüksek Lisans Bahçeşehir Üniversitesi - Pazarlama, 2008 - 2011
Doktora Hacettepe Üniversitesi - İşletme, 2011 - 2016
Makaleler
SCI, SSCI, AHCI, SCI-E, ESCI İndeksli Dergi
Tunçel N., & Özkan Tektaş Ö., 2020; "
Intrinsic motivators of collaborative consumption: A study of accommodation rental services",
International Journal of Consumer Studies, Sayfa: 1-13, [SSCI, AHCI].
Ulusal İndeksli Dergi
Kavak, B., Tunçel, N., Başoğlu, B., & Çolak, E. , 2019; "
Uluslararası Ürün Yaşam Eğrisi Teorisinin Geçerliliği Üzerine Bir İnceleme",
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Cilt: 2, Sayı: 24, Sayfa: 435-451, [Ulakbim].
Kavak, B., Tunçel, N., Sunaoğlu, Ş. K., & Tektaş, Ö. Ö. , 2019; "
Türkiye’deki Yabanci Menşeli Üniversite Tercihinde Kişisel ve Bölgeye Yönelik Faktörlerin Rolü",
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, Cilt: 15, Sayı: 1, Sayfa: 61-83, [Ulakbim].
Kitap Bölümleri
Managing Social Media Practices in the Digital Economy,
How Does Firm-and User-Generated Content Benefit Firms and Affect Consumers?: A Literature Review,
Tunçel N., & Yılmaz N. ; IGI Global, 2020, ABD , 1. Baskı., ISBN: 1799821854.
Kongre ve Sempozyumlar
2020 - Şenli H.T., & Tunçel N. ,
"The impact of sense of belonging and hospitality culture on the intention to participate in ridesharing: a comparison of Turkey and USA",
32nd EBES Conference,İstanbul
, online/virtual presentation, Kadir Has University.