Uluslararası Pazarlama, Rekabet Analizi, Pazarlama modelleri
Özgeçmiş:
Eğitim Durumu
Lisans Hacettepe Üniversitesi - İşletme, 1997 - 2002
Yüksek Lisans Hacettepe Üniversitesi - İşletme, 2002 - 2005
Doktora Hacettepe Üniversitesi - İşletme, 2005 - 2009
Makaleler
SCI, SSCI, AHCI, SCI-E, ESCI İndeksli Dergi
Canan Eryiğit, Mehmet Eryiğit, 2019; "
The Effect of Sponsorship Announcements on Stock Returns of Sponsees",
International Journal of Sport Finance, [SSCI].
Ulusal İndeksli Dergi
Canan ERYİĞİT, Zeynep EREN, 2020; "
Mağaza Kişiliği ve Öz Benlik Uyumunun Mağaza Sadakati Üzerindeki Etkileri",
Beykoz Akademi , [Ulakbim].
Gence Erdağı & Canan Eryiğit, 2020; "
LÜKS DEĞER ALGISININ CİNSİYETE GÖRE FARKLILIKLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA",
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Cilt: 2, Sayı: 13, [Ulakbim].
ERÇIN YURCU MELIS,ERYIGIT CANAN, 2019; "
Tüketici Düsmanlıgının Boyutlarının ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Incelenmesi: Nitel Bir
Arastırma",
Ekonomik ve Sosyal Arastırmalar Dergisi, [Ulakbim].
ERYIGIT CANAN,BASGÖZE PINAR,ÖZKAN TEKTAS ÖZNUR, 2019; "
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlıgı Üzerindeki Dogrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün Incelenmesi",
Tüketici ve Tüketim Arastırmaları Dergisi, [Ulakbim].