Lisans Hacettepe Üniversitesi - İşletme, 1995 - 2000
Yüksek Lisans Hacettepe Üniversitesi - Pazarlama, 2001 - 2004
Doktora Hacettepe Üniversitesi - İşletme, 2004 - 2010
Makaleler
SCI, SSCI, AHCI, SCI-E, ESCI İndeksli Dergi
Gultekin, B., 2018; "
Influence of the love of money and morality on intention to purchase counterfeit apparel",
Social Behavior and Personality, Cilt: 9, Sayı: 46, Sayfa: 1421-1436, [SSCI].
Diğer Uluslararası İndeksli Dergi
ÖZER LEYLA,KEMENT ÜZEYİR,GÜLTEKİN BEYZA, 2015; "
Genişletilmiş Planlanmış Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Yıldızlı Otelleri Tekrar Ziyaret Etme Niyeti",
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 33, Sayfa: 59-85, [Other International Indexed Journal].
TURGUT MERVE ÜLKÜ,GÜLTEKİN BEYZA, 2015; "
The Critical Role of Brand Love in Clothing Brands",
Journal of Business, Economics & Finance, Cilt: 1, Sayı: 4, Sayfa: 126-152, [Other International Indexed Journal].
ÖZER LEYLA,GÜLTEKİN BEYZA,AYDIN SİNEM, 2015; "
Türkçe ve Yabancı Dilde Marka İsmi Kullanılmasının Algılanan Kalite ve Satın Alma İsteğine Etkisi
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/sosyoekonomi/article/view/5000113403",
Sosyoekonomi, Cilt: 24, Sayı: 24, Sayfa: 131-142, [Other International Indexed Journal].
UZ NAZLI NUR,GÜLTEKİN BEYZA, 2015; "
Yöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi",
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 7, Sayfa: 41-85, [Other International Indexed Journal].
ÖZER LEYLA,GÜLTEKİN BEYZA, 2015; "
Pre and post purchase stage in impulse buying The role of mood and satisfaction",
Journal of Retailing and Consumer Services, Cilt: 22, Sayı: 22, Sayfa: 71-76, [Other International Indexed Journal].
GÜLTEKİN BEYZA,EROL ÖZGE, 2014; "
Ergenlerin Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutum ve Yerleştirilen Ürünlere Yönelik Davranışların Sosyalleşme Araçları ile Açıklanması",
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 32, Sayfa: 113-141, [Other International Indexed Journal].
GÜLTEKİN BEYZA,TURGUT MERVE ÜLKÜ, 2013; "
The Role of Brand Loyalty Customer and Brand Related Cues in the Gas Station Industry in Turkey
http://www.ijac.org.uk/images/frontImages/gallery/Vol._2_No._11/3.pdf",
International Journal of Arts and Commerce, Cilt: 11, Sayı: 2, Sayfa: 29-40, [Other International Indexed Journal].
Leyla Özer, Bahar Gözde Burul, Beyza Gültekin, 2013; "
Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerinin Marka Algıları ve Müşteri Sadakati Çerçevesinde İncelenmesi ",
Sosyoekonomi, Cilt: 19, Sayı: 19, Sayfa: 295-314, [Other International Indexed Journal].
GÜLTEKİN BEYZA,DE JUAN VIGARAY MARIA D,ESPINOSA SEQUI ANA, 2013; "
Location Orientation of Organic Stores in Low Demand Areas A Case Study of a Niche Market
http://rua.ua.es/dspace/bitstream/10045/26606/1/2013_Gultekin,_DeJuan_Espinosa_.pdf
",
Information Management and Business Review, Cilt: 1, Sayı: 5, Sayfa: 20-27, [Other International Indexed Journal].
GÜLTEKİN BEYZA,ÖZER LEYLA, 2012; "
The Influence of Hedonic Motives and Browsing on Impulse Buying",
Journal of Economics and Behavioral Studies , Cilt: 3, Sayı: 4, Sayfa: 180-189, [Other International Indexed Journal].
Gültekin, B. Özer, L., 2012; "
Store image s influence on perceived quality of store brands and store brand purchasing behavior",
Mediterranean Journal of Social Sciences , Cilt: 6, Sayı: 3, Sayfa: 189, [Other International Indexed Journal].
GÜLTEKİN BEYZA,ÖZER LEYLA, 2005; "
Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajı Boyutlarının Belirlenmesi",
Sosyoloji Araştırmaları Dergisi, Cilt: 2, Sayı: 8, Sayfa: 88-116, [Other International Indexed Journal].
Kitaplar
Müşteri İlişkileri Yönetimi,
Beyza Gültekin, Üzeyir Kement; Nobel Akademik Yayın, 2018, Ankara , 1. Baskı., ISBN: 978-605-320-9.
Kitap Bölümleri
Marka Yönetimi (Ed. Sezer Korkmaz),
Marka Sadakati,
Beyza Gültekin; Atatürk Üniversitesi, 2020, , 2. Baskı.
Adım Adım Dış Ticaret. Ed. İbrahim Halil Ekşi,
Bölüm 7. Uluslararası Teslim Şekilleri. Gültekin, Beyza ; Nobel, 2017, Ankara , 1. Baskı., ISBN: 9786053206798.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015). Ed. Muazzez Babacan,
Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi. Özkan Tektaş, O., Eryiğit. C., Başgöze, P., Gültekin, B. ; Beta, 2016, İstanbul , 1. Baskı., ISBN: 6053335801.
The Global Business Handbook The Eight Dimensions of International Management; Edited by David Newlands and Mark J. Hooper. ,
Chapter 18: Retail merchandising and sales promotions. Mayo de Juan Vigaray and Beyza Gültekin ; Gower, 2009, , ISBN: 978-0-566-087.
Kongre ve Sempozyumlar
2015 - GÜLTEKİN BEYZA,ÖZER LEYLA,ŞEN KÜPELİ TUĞBA,ATAK AHAT ÖZGE,
"The Role of Ethical Beliefs in Justice Perceptions in the Service Recovery",
EBEN 28th Annual Conference,İstanbul
, Oral Presentation, EBEN.
2015 - UZ NAZLI NUR,GÜLTEKİN BEYZA,
"Yöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi Kentsel Yöre Dışı Alışverişe Yönelik Bir Uygulama",
20. Ulusal Pazarlama Kongresi,Eskişehir
, Sözlü Sunum, UPK.
2014 - Ö. Özkan Tektaş, C. Eryiğit, P. Başgöze ve B. Gültekin,
""Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Kategorik Olarak İncelenmesi"",
19. Ulusal Pazarlama Kongresi,Gaziantep
, Sözlü Sunum, Ulusal Pazarlama Kongresi.
2013 - GÜLTEKİN BEYZA,EROL ÖZGE,
"Adolescents Attitude toward Product Placement and Behavior in the Context of Socialization Agents",
Fifth Annual American Business Research Conference,New York
, Oral Presentation, World Business Institute.
2010 - GÜLTEKİN BEYZA,ESPINOSA SEQUI ANA,DE JUAN VIGARAY MARIA D,
"Location Orientation of Organic Stores in Low Demand Areas A Case Study of a Niche Market",
he European Institute of Retailing and Service Studies ,İstanbul
, Oral Presentation, EIRASS.
2008 - GÜLTEKİN BEYZA,ÖZER LEYLA,
"The effect of store image on consumers store brand purchase frequency and perceived quality of store brands the Turkish case",
7th International Congress Marketing Trends,Venice, Italy
, Oral Presentation, International Congress Marketing Trends.
2006 - Gültekin Beyza, Chumpitaz Ruben, Kavak Bahtisen, Ozer Leyla, Swaen Valerie ,
"The effect of store image dimensions on the perceived quality of store brands ",
35th EMAC Conference,Athens, Greece
, Poster Presentation.
Düzenlediği veya Organizasyon Komitesinde Yeraldığı Konferanslar
2013 - 3. Alternatif Pazarlama Arastırmaları Sempozyumu, Düzenleme Kurulu Üyesi, Ankara.
Projeler
Hacettepe Üniversitesi İşletme Bölümü İçin Etkili Tutundurma Faaliyetlerinin Planlanması ve Uygulanması,
Görev: Araştırmacı, Süresi: 1 yıl, Destekleyen Kuruluşlar: Hacettepe Üniversitesi,
Başlama Yılı: 2015, Bitiş Yılı: 2016, Durumu: Tamamlandı..